luni, 22 octombrie 2012

Xonia apare goala in noul ei clip! Vezi imaginile cu care isi incanta fanii in 'Remember'!


Xonia a lansat la începutul lunii “Remember” și săptămâna aceasta a filmat și videoclipul. Dacă cu noul single ne-a încântat auzul, cu acest clip ne va încânta privirea, Xonia filmând în câteva ipostaze care cu siguranță vor aprin

 “Clipul surprinde și latura mea sexy, în ultima vreme m-am schimbat mult, asta și datorită serviciilor primite de la Chic Salon care m-au ajutat să devin mai încrezătoare și să fiu mulțumită de felul în care arât.
Am avut norocul să lucrez  cu o echipă minunată care m-a făcut să mă simt foarte bine. Sunt convinsă că în acest videoclip se va vedea că imaginea mea a evoluat cu ajutorul unor oameni profesioniști: Amir Dobos (Styling), Alina Cherciu (Hair and Make-up) și accesorii (Wardrobe- B), cu care colaborez de ceva timp. Sunt foarte încântată cum au decurs filmările cu toate că au durat 30 de ore. Deși am fost epuizată și nu știu cum am rezistat atâtea ore, vreau să le mulțumesc celor care au jucat și m-au susținut pe parcursul filmărilor.”, a spus Xonia.




Filmările au avut loc în regia lui Florin Botea, în mai multe locații de la Buftea, printre care si o pădure. Chiar dacă a trebuit să îndure frigul de afară, Xonia a reușit să intre în pielea personajului interpretat și să-și joace foarte bine rolul.



Până la sfârșitul lunii când va fi lansat clipul, puteți descopri povestea din spatele lui privind pozele de la filmări. Pentru a vedea mai multe poze și a afla mai multe detalii despre clip, vizitați pagina de facebook a Xoniei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu