joi, 25 octombrie 2012

Ioana Maria Moldovan a fost CERUTĂ de SOȚIE. Află ce inel a primit și când are loc nunta!

Prezentatoarea emisiunii "Poveștiri adevărate" de la Acasă TV a fost cerută în căsătorie și se pregătește de nuntă.

 Ioana Maria Moldovan și iubitul ei, Marian
Ioana Maria Moldovan a primit, recent, inelul de logodnă de la iubitul ei, Marian, cu care este împreună de de 8 ani.
"Am fost cerută în căsătorie, port un inel de logodna. E mic, dar iubirea adevărată se ține în inele mici. Rochia de mireasă va veni curând", a dezvăluit Ioana Maria Moldovan, joi seara, într-o emisiune la Acasă TV, precizând că evenimentul va avea loc foarte curând.

A plâns în direct

Prezentatoarea tv s-a emoționat până la lacrimi în momentul în care mama sa a intrat ăn direct și a felicitat-o.
"Vorbesc cu mama și de 20 de ori pe zi. Când mă trezesc de dimineață, primul lucru pe care îl fac este să o sun pe mama. Am o relație specială cu ea. Am plecat și în vacanță cu mama și iubitul meu. El se înțelege foarte bine cu ai mei. Vreau să îi mulțumesc mamei mele pentru tot ce a făcut pentru mine", a spus roscata, ștergându-și lacrimile.
Ioana Maria Moldovan, în vârstă de 30 de ani, este din Târgu-Mureș. Cariera în televiziune a început-o ca prezentator de Știri la Antena 1, la Târgu-Mureș. În prezent, este prezentatoare a emisiunii "Poveștiri adevărate" de la Acasă TV, alături de Dan Cruceru.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu