luni, 29 octombrie 2012

SECRETELE celui mai iubit dresor din lume. Dezvăluirile lui CESAR MILLAN provoacă un scandal imens

Idolatrizat de milioane de oameni de pe întreaga planetă pentru talentul său formidabil în a dresa câinii, Cesar Millan a provocat un adevărat scandal după ce a recunoscut într-o emisiune - AlanTitchmarsh Show - că uneori loveşte câinii sau foloseşte zgărzi cu şocuri electrice pentru a rezolva cazurile dificile. Cu toate că ainsistat că astfel de măsuri sunt necesare şi aplicate când are de-a face cu câini foarte agresivi, la care nu funcţionează metodele de dresaj tradiţionale, asociaţiile pentru protecţia animalelor nu au fost satisfăcute de explicaţiile primite.
Declaraţiile lui Cesar Millan au stârnit indignare pe internet, nu puţini fiind cei care i-au criticat metodele, acuzându-l de cruzime faţă de animale. De asemenea,  s-a spus că Millan pretinde aproape 100.000 de dolari pentru a educa animalele vedetelor de la Hollywood.
"Misiunea mea a fost întotdeauna să salvez câinii - în special pe cei abandonaţi. Toată viaţa mi-am dedicat-o lor. Eu nu sunt nici brutal nici crud cu animalele. Noua mea emisiune se bazează pe salvarea adăposturilor pentru câini şi găsirea unor stăpâni pentru cei abandonaţi", a insistat Cesar Millan.
Foarte multe vedete internaţionale apelează la serviciile lui Cesar Millan, acestea având doar păreri pozitive despre el. Pe lista personalităţilor care l-au ales pe Cesar se numără şi Will Smith, Scarlett Johannson, Nicholas Cage, Charlize Theron şi Oprah Winfrey.
"Ce a spus AlanTitchmarsh despre Cesar a enervat-o la culme pe soţia mea. Ar trebui să-i fie foarte frică. Cesar este aproape sfânt la noi în casă", a sărit în apărarea lui Millan, Sinon Le Bon de la Duran Duran.

Viaţa lui Cesar Millan este demnă de Hollywood. Dresorul de 43 de ani a copilărit într-un cartier sărac din Mexic, locuind cu familia sa într-o singură cameră. TImpul liber şi-l petrecea la ferma la care lucra bunicul său, acolo fiind şi locul în care a învaţat multe despre câini.
În 1990, Cesar a trecut ilegal graniţa către America şi s-a hotărât să fie dresor de câini. În primele săptămâni, actualul dresor s-a ascuns de autorităţi, a spălat nenumărate podele şi maşini până să-şi îndeplinească visul.
"Am vrut să fiu cel mai bun din lume. Am simţit o chemare şi nu am vrut s-o ignor. Am vrut să vin în ţara lui Lassie şi a lui Rin Tin Tin, câinii care m-au inspirat să vin în America", şi-a spus atunci, iar după 10 ani era cel mai cunoscut dresor, avea o fermă în California şi o emisiune difuzată în 110 ţări.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu