miercuri, 24 octombrie 2012

Adrian Enache, MÂNDRU de EL: "Am SUCCES la femei pentru că am mereu TEXTELE la mine"

Cântărețul Adrian Enache refuză să îmbătrânească și își trăiește viața din plin, făcând ceea ce-i place.

 Adrian Enache
Artistul susţine că priza lui la publicul feminin nu e ceva întâmplător sau doar o chestiune de noroc, ci i se datorează integral, pentru că are mereu textele la el.
„Cred că sunt omul momentului, am mereu textele la mine. E foarte important într-o relaţie să-i menţii treaz mereu interesul partenerei tale. Sunt un romantic incurabil, de asta şi relaţiile mele sunt de durată, de la 10 ani în sus. Le dau gata cu melodiile, apoi… ce te faci, trebuie să fii mereu pregătit!”, a spus Enache pentru ziarul Ring.

Nu mai vorbește despre relația cu Marciuc

Cu toate că relaţia lui Adrian Enache cu prezentatoarea TVR Iuliana Marciuc e cunoscută de ani de zile şi cei doi au un fiu de şapte ani, David, artistul nu vrea să-și oficializeze relația cu acesta și nici să mai vorbească despre viața personală.
„Prefer să nu ne mai expunem viaţa personală. Consider că în ultimii 18 ani s-a spus tot ce era de spus în relaţia asta şi la toate posturile de televiziune, încât nu mai am nimic de adăugat”, a spus artistul.
Adrian Enache, în vârstă de 46 de ani, este un solist vocal și cântăreț român de muzică pop.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu