miercuri, 31 octombrie 2012

Urmarita de "blestemul apei"! Silvana Riciu, cantareata cu cele mai mari silicoane din folclorul romanesc, a fentat moartea de trei ori, ultima oara saptamana trecuta!

Necazuri, dureri, despartiri tragice si multe cumpene: de toate acestea a avut parte, de-a lungul vietii, cantareata de muzica populara Silvana Riciu (31 de ani). Artista populara originara din Zimnicea, Teleorman, a avut o copilarie si o adolescenta marcate de probleme financiare, iar cand avea 19 ani, familia sa a fost lovita de o tragedie dureroasa: mama ei s-a stins din cauza cancerului. Dezorientat, tatal sau i-a parasit atunci pe ea si pe fratele ei, care avea numai 9 ani, relatiile dintre ei racindu-se defintiv. Silvana nu si-a pierdut insa optimismul, reusind sa-si construiasca o viata alaturi de Marius, barbatul cu care s-a casatorit si cu care are acum doi copii. Mai mult, si-a construit o cariera solida in muzica, reusind sa obtina foarte multe premii. 

Urmarita de "blestemul apei"! Silvana Riciu, cantareata cu cele mai mari silicoane din folclorul romanesc, a fentat moartea de trei ori, ultima oara saptamana trecuta!

Destinul Silvanei a fost marcat si de trei momente in care s-a aflat la un pas de moarte. "Se spune ca a treia cumpana e de obicei mortal, dar eu am reusit sa trec si peste ultimul moment. Prima data cand m-am aflat la un pas de moarte eram copila si eram cu parintii la Dunare, iar tatal meu m-a scapat de pe salteaua pneumatica. M-au gasit dupa cateva minute, a fost o minune ca am scapat. Tot din cauza apei era sa mor si cand aveam 20 de ani si eram la mare cu sotul meu. Ma tinea strans de maini si eram in valuri, dar la moment dat m-a scapat si m-am dus la fund. Atunci am crezut ca mor, imi pierdusem deja cunostinta. Imi amintesc ca nu ma durea nimic, moartea prin inecare e una usoara. Cea mai grava cumpana din viata mea a fost insa saptamana trecuta, cand treceam strada si o masina a oprit la cativa milimetri de mine. Si soferul a fost extrem de speriat, mi-a spus ca era sigur ca n-o sa poata opri la timp...", a spus cantareata pentru CANCAN.ro.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu