marți, 30 octombrie 2012

Catrinel, călare pe motor în luna a şaptea de sarcină

Lui Catrinel îi plac  senzaţiile tari
Lui Catrinel îi plac senzaţiile tari
Aflată în a şaptea lună de sarcină, Catrinel Sandu arată excepţional!
La cei 36 de ani ai săi, frumoasa blondă, stabilită în Florida de ani buni împreună cu soţul ei Gabriel Trifu, se pregăteşte să devină pentru a doua oară mămică. Cei doi mai au împreună o fetiţă, pe nume Sarah, în vârstă de trei ani.
Vedeta a postat pe pagina ei de Facebook o fotografie în care a vrut să arate ce curajoasă e, ea încălecând o super-motocicletă. „După accidentul pe care l-a avut, Gabi mi-a interzis să-mi iau motor. Acesta e al unui prieten, şi am urcat şi eu pe el doar să văd cum e, nu să mă plimb cu el", ne-a declarat Catrinel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu