marți, 23 octombrie 2012

Bianca e stresată până-n măduva oaselor şi noaptea nu închide un ochi! Vezi ce spaime teribile are roşcata înainte de “Dansez pentru tine”

Deloc obişnuită cu dansul, spre deosebire de alţi participanţii la “Dansez pentru tine”, Bianca se străduieşte din răsputeri să înveţe paşii cât mai repede şI cât mai bine. Acum, cu doar trei zile înainte de marele debut, roşcata a intrat în panică, măcinată de tot felul de gânduri negre care nu-i dau pace nici măcar pe timpul nopţii, atunci când ar trebui să se odihnească.

Bianca stresată până-n măduva oaselor noaptea închide ochi Vezi spaime teribile roşcata înainte Dansez pentru tine
Bianca tratează cât se poate de serios participarea la "Dansez pentru tine", motiv pentru care manifestă un comportament exemplar la repetiţii. Din păcate, însă, ghinionul n-a ocolit-o fiind victima unor accidentări repetate, care i-au pus serios în pericol atât sănătatea, cât şI forma fizică. Dincolo de aceste greutăţi, vedeta este măcinată de stres la gândul că mai sunt doar câteva zile până la debutul emisiunii, de vineri, fiind extrem de emoţionată: "Sunt foarte stresată, toată ziua stau ca pe ghimpi. Mă stresez ba să nu greşesc paşii, ba să nu mă accidentez. Plus că mi-e frică să nu mi se vadă sânii, să nu mi se vadă chiloţii. Vreau să arăt că tratez totul cu seriozitate, vreau să fiu altfel decât toate celelalte fete de dinaintea mea. Nu pot să mă liniştesc deloc", s-a confesat Bianca, unor apropiaţi.
Toate aceste nelinişti, supoziţii şI semne de întrebare şi-au pus serios asupra psihicului roşcatei, care în ultimele nopţi a avut un somn extrem de tulbure, nereuşind să se odihnească deloc. Conştientă că depune un foarte mare efort fizic, Bianca are totuşi grijă de sănătatea ei şI mănâncă regulat, pentru a nu I se face rău în timpul antrenamentelor.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu