miercuri, 24 octombrie 2012

Liviu Guţă, atacat de hoţii de pantofi

Încălţările au costat  900 € şi sunt cadou  de la soţia lui Guţă
Încălţările au costat 900 € şi sunt cadou de la soţia lui Guţă
Hoţii români din Italia au pus ochii pe ghetele de fiţe ale lui Liviu Guţă. În timp ce cânta într-o discotecă din Roma, manelistul a simţit că un bărbat din public încerca să-l descalţe.
„Aveam şireturile desfăcute şi am simţit că mă tot trăgea unul de picior. Iniţial, am crezut că e un fan care vrea să pună mâna pe mine, că mi se mai întâmplă. M-am oprit din cântat şi l-am întrebat la microfon ce face, la care el îmi zice «Frate, să fiu al dracu', am furat mulţi pantofi la viaţa mea, dar ghete ca ale tale nu am mai văzut. Măcar una aş fi vrut să-ţi fur»", ne-a povestit Liviu Guţă.
Bărbatul care a vrut să-l lase pe manelist fără încălţăminte a fost evacuat rapid din club. Ghetele la care a poftit hoţul poartă semnătura celebrului designer Christian Louboutin.
„Au fost cadoul soţiei de ziua mea. A dat pe ele 900 de euro şi le-a cumpărat de pe ebay", ne-a mai spus Guţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu