duminică, 28 octombrie 2012

Andreea Ibacka: «Sunt fană incontestabilă a pastelor». Află ce a pregătit soția lui Cabral!

Andreea Ibacka
Andreea Ibacka
Andreea Ibacka este o bucătăreasă desăvârșită și de aceea își răsfață soțul cu tot felul de preparate delicioase. În acest weekend, vedeta a decis să-și satisfacă propriile pofte și a gătit un fel de mâncare neapreciat de Cabral.
Fiind o împătimită a pastelor, actrița a făcut paste arrabiata. Ingredientele folosite pentru această rețetă, dar și fotografii edificatoare cu întregul proces culinar au fost postate pe blogul Andreei.

"Sunt fana incontestabila a pastelor. Asta pentru ca sunt usor si rapid de pregatit, dar si super gustoase. Si exista atatea retete diferite de paste, incat n-ai cum sa te plictisesti sa le mananci.Dar pentru ca individul crede ca mancarea fara carne nu-i mancare, abia aseara am gatit pentru prima oara paste arrabiata.
Ingrediente:
paste fainoase (eu am folosit penne), sos pentru arrabiata (recunosc, l-am cumparat), usturoi tocat marunt, ardei iute taiat fasii, rosii cherry (jumatati), busuioc proaspat tocat mare, sare, oregano, ulei de masline, parmezan ras.

Cum am facut?
Fierbeti pennele "al dente" in apa cu sare si putin ulei (ca sa nu se lipeasca).Iar intr-o tigaie adanca - la foc mediu - puneti restul de ingrediente (mai putin parmezanul), mestecand continuu pana cand sosul se incalzeste, iar gusturile se omogenizeaza. Rasturnati pastele fierte peste sos si amestecati timp de 1 minut. Presarati parmezanul ras deasupra. Si gata. Pofta buna!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu