joi, 25 octombrie 2012

Andreea Bălan vrea nuntă, Keo se mai gândeşte

Cei doi artişti formează  un cuplu de şase ani
Cei doi artişti formează un cuplu de şase ani
Andreea Bălan (28 de ani) şi Keo (34 de ani) formează unul dintre cele mai discrete cupluri din showbizz.
Deşi sunt împreună de şase ani, şi-au ţinut viaţa privată cât mai departe de ochii curioşilor. Chiar dacă lucrurile în relaţia lor funcţionează ca pe roate, cei doi nu se grăbesc să meargă la altar. Cel puţin aşa ne-a asigurat Keo.
Deşi nu va trece prea curând la statutul de nevastă, Andreea Bălan şi-a propus deja să facă nuntă în secret. „Eu şi Keo o să ne căsătorim, dar nu cred că voi face din nunta mea ceva public, nu cred că voi avea presă la nuntă, cel mai probabil o vom face în secret", a spus blonda la emisiunea „Răi, da buni", de la Antena 2, la care a fost invitată ieri. Keo a părut luat prin surprindere de intenţiile iubitei sale.
„Avem o relaţie frumoasă, totul e foarte ok, dar suntem prinşi cu alte chestiuni. Deocamdată nu am programat nimic. Când ne vom hotărî, vom anunţa pe toată lumea", şi-a contrazis el iubita. Când i-am atras atenţia că Andreea nu vrea ca nunta lor să fie un eveniment public, indiferent când va avea loc, Keo s-a dat de gol că nu ştia de această dorinţă a solistei. „Poate o s-o facem în secret, nu ştiu, nu m-am gândit", a adăugat cântăreţul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu