miercuri, 31 octombrie 2012

Şerban Huidu, DECLARAŢIILE CARE ARUNCĂ TOTUL ÎN AER: "SUNT VINOVAT, pentru că eram pe contrasens"

Şerban Huidu a fost condamnat la doi ani şi şase luni de închisoare cu suspendare în urma accidentului din octombrie 2011 când maşina condusă de el a lovit o Dacia Logan în care şi-au găsit sfârşitul trei persoane. Fostul prezentator al "Cronicii Cârcotaşilor" vorbeşte acum deschis despre ceea ce s-a întâmplat în urmă cu un an.

 
Atât procurorii, cât şi avocaţii familiilor victimelor au cerut condamnarea lui Huidu la închisoare cu executare, în timp ce avocaţii fostului realizator TV au solicitat circumstanţe atenunante şi o pedeapsă neprivativă de libertate. Vina pare să fie însă cea mai grea pedeapsă pentru fostul "cârcotaş", iar asta recunoaşte chiar el, pentru ziarul Ring: "Ceea ce s-a întâmplat... s-a întâmplat! Dar nu poţi să nu te implici pentru că nu ai cum. Pe de altă parte, însă, orice ai face, nu poţi să-i mai aduci înapoi. Orice ai face!. Motivarea sentinţei a fost foarte clară, în sensul că am un grad mic de culpă. Şi asta a dus la o concluzie foarte naşpa!...Dar a fost un grad mic de culpă!... Eu nu spun că sunt nevinovat, pentru că nu sunt!...Nu sunt!...Sunt vinovat, pentru că eram pe contrasens!...Din multe puncte de vedere!... Aşa am şi pledat. Numai că de aici până la a demoniza omul e o distanţă foarte mare!".
Acum, urmaşii victimelor accidentului din 16 octombrie 2011 cer să fie despăgubiţi de Huidu cu 800.000 de euro. "Cu familia care acum face cel mai mult scandal eu m-am întâlnit la o săptămână după (accident - n.r.). I-am ajutat cu multe, nu contează! Mai mult, le-am spus că până îşi iau banii de pe daune, măcar salariul omului să-l dau. Şi mi-au dat un cont, apoi l-au închis. Eu pun bani, cât avea domnul (n.r. - Ştefan Balog) respectiv salariu, în fiecare lună în acel cont. Şi acum pun bani, lună de lună, în contul acela!", a mai declarat Huidu, pentru aceeaşi sursă.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu