luni, 29 octombrie 2012

"Mi-am inselat iubitul cu doi colegi". Aventura s-a terminat cat se poate de prost pentru o tanara

femeie cu test de sarcina
O tanara de 20 de ani se afla intr-o situatie extrem de delicata, din care nu intrevede nicio iesire. Ea striga disperata dupa ajutor: “Am fost o proasta si acum sunt la marginea prapastiei. Spuneti-mi ce sa fac”.

Tanara de 20 de ani, din Anglia, a cerut psihologului The Sun solutia pentru problema ei, intr-o scrisoare pe care a trimis-o pe adresa redactiei.
A povestit ca intr-o seara, dupa o cearta cu iubitului ei, a baut cu doi colegi de munca, iar a doua zi s-a trezit, goala complet, cu amandoi in pat.

Lovitura cea mai mare avea sa vina in cateva saptamani, cand si-a facut testul de sarcina si a constatat ca este pozitiv. “Am fost la medic si rezulta ca acest copil a fost conceput in perioada in care s-a petrecut nebunia cu colegii mei. Acum nu stiu daca acest copil este al iubitului meu sau al unuia din cei doi colegi”, povesteste tanara.
Tanara lucreaza intr-un bar, iar in ziua cu pricina s-a certat cu iubitul ei, pentru ca nu a facut schimb de ture si nu a mers la o petrecere impreuna cu el. Dupa program, ca sa depaseasca starea de tensiune, a ramas in bar si a baut cu cei doi colegi.
Am intrecut masura la bautura atunci si nu-mi amintesc nimic din ce s-a intamplat. Nici nu-mi amintesc cand am facut sex cu colegii mei, dar ei mi-au spus ca asta s-a intamplat. Acum, relatia cu iubitul meu este buna, dar nu stiu daca pot sa fac acest copil pentru ca nu stiu daca este al lui”, a spus tanara.
Psihologul a sfatuit-o sa se gandeasca bine inainte de a face acest copil: “Esti inca foarte tanara, iar relatia in care esti nu pare suficient de solida. Cred ca nu este momentul potrivit pentru un copil, chiar si in situatia in care ar fi copilul iubitului tau”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu