marți, 23 octombrie 2012

Valentina Pelinel, dietă drastică: «Două săptămâni pe an beau doar apă și sucuri de fructe»

Valentina şi Cristian  formează un  cuplu de opt ani
Valentina Pelinel şi Cristian Boureanu
Vedetele autohtone au prins gustul promovării vieții sănătoase prin sport, iar Valentina Pelinel este una dintre ele.
Soția lui Cristian Boureanu a lansat, în urmă cu câteva luni, un DVD cu exerciții pentru persoanale dornice să obțină o siluetă perfectă.
Blondina mărturisește că pentru a scăpa de kilogramele nedorite este nevoie de un regim de viață sănătos care să îmbine armonios mișcarea cu alimentația echilibrată. Înainte de lansarea DVD-ului, vedeta a reușit să scape de 7 kilograme cu ajutorul unui nutriționist.
"Am slăbit 7 kilograme. Am slăbit cu ajutorul unui nutriționist, nu de capul meu. Am făcut foarte mult sport și mâncam de patru ori pe zi. Acum, după dietă mănânc absolut orice. Eu iubesc mâncarea și cu greu mă abțin, dar știu când sar calul și recuperez la sală. Îmi place să-mi detoxific organismul de 2 ori pe ani. Beau doar apă și sucuri de fructe timp de o săptămână", a declarat Valentina Pelinel la emisiunea Acces Direct.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu