marți, 23 octombrie 2012

Oana Zăvoranu: «Corneliu Vadim Tudor a încercat să mă violeze» / Mărioara Zăvoranu: «Mi-e scârbă de el»

Oana Zăvoranu (foto: Click!)
Oana Zăvoranu (foto: Click!)
Scandalul dintre Corneliu Vadim Tudor și familia Zăvoranu a explodat. Oana Zăvoranu a mărturisit că europarlamentarul Corneliu Vadim Tudor ar fi încercat să o violeze în biroul său de la Senat.
Fosta soție a lui Pepe a descris şi unul dintre episoadele în care politicianul ar fi încercat să o violeze, în urmă cu patru ani.
"S-a întâmplat să mergem de multe ori la un restaurant. Eu tot încercam să-l şochez, culminând cu vizita la Senat îmbrăcată cu ţinte şi cu haine de piele crezând că se va oripila. El de fapt a încercat să mă violeze. A tăbărât pe mine la Senat. După ce mi-a arătat ce tablouri are în birou, s-a dus şi a închis uşa. Apoi a băgat cheia în buzunar. Cred că îi era teamă să nu intre cineva peste noi. A venit la mine şi şi-a schimbat privirea galeş. A tăbărât pe mine. A fost o ușoară fugăreală! Îi plăcea de mine", a declarat Oana la Acasă tv.
Mărioara Zăvoranu a mărturisit că nu știa despre acest incident și că, cel mai probabil, vedetei i-a fost rușine să dezvăluie că a fost victima unui presupus viol, deoarece europarlamentarul era prieten de familie.
"Nu știam de povestea asta. Cred că Oanei i-a fost jenă să-mi zică. Mi-a fost scârbă când am auzit. Mi-e scârbă de el. Vadim era un crai pe vremuri. Nu era urât, acum s-a urâțit. Pepe nu a aflat poate pentru că nu vroia să facă un alt scandal. Pepe era gelos și s-ar fi făcut un tărăboi. Oana a fost extrem de supărată și de aceea a spus tot ce s-a întâmplat  tocmai acum", a spus mama brunetei la emisiunea Acces Direct.
Oana Zăvoranu a explicat de ce a dezvăluit după atâta timp acest incident: "Eu nu-mi permit să spun minciuni. Ce interes am eu să inventez astfel de povești? Vadim nu se mai poate controla. Acum fiind liberă am decis să spun tot ce s-a întâmplat. Pepe este un om extrem de gelos și am încercat să nu fac tărăboi. Iscam un scandal. Sunt și alte două persoane care m-au agresat, dar nu vreau să le dau numele. Pepe a fost de față când am venit cu bluza sfâșiată după ce o persoană importantă m-a agresat. Abia acum am început dezvăluirile".
Într-o intervenție telefonică, Corneliu Vadim Tudor a susținut că întreaga poveste este o minciună și că o va da în judecată pe Oana Zăvoranu: "Nu vreau să vorbesc despre toate minciunile debitate de persoanele plecate cu sorcova. Este o minciună ridicolă pentru care o voi da în judecată rapid. Așa a făcut și cu vrăjitoarele. Ea a stat la mine în birou doar două trei minute la mine, atât".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu