luni, 8 octombrie 2012

Mihai Trăistariu îi face PRAF pe MEDICII români: "Analizele în țară ies aiurea şi nu sunt adevărate!". Vezi unde merge artistul la doctor!

Mihai Trăistariu s-a săturat de medicii români și de fiecare dată când concertează în străinătate merge și la doctor.

 

Așa s-a întâmplat și zilele trecute când Mihai Trăistariu a cântat la Viena. Artistul a profitat de cele câteva zile pe care le-a petrecut în capitala Austriei pentru a-şi face şi o nouă consultaţie.
Nemulţumit fiind de doctorii din România, cântărețul a preferat să plătească peste 1.000 de euro pentru analize interpretate de profesionişti.
“Am făcut analize de sânge, control la gât, RMN şi altele. Mi-au ieşit toate foarte bine. Dacă în ţară medicii tot timpul îmi găseau bacterii, de această dată nu mi-a mai ieşit nimic de acest gen. Oricum, analizele în România ies aiurea şi nu sunt adevărate. Am vrut să merg la specialişti care nu dau greş. În proporţie de 99%, sunt perfect sănătos. Mi-au spus că am probleme la fiere din cauza alimentaţiei, însă nu este foarte grav. Trebuie doar să am grijă mai mare la ce mănânc”, a declarat Mihai Trăistariu pentru Ring.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu