marți, 23 octombrie 2012

Mihai Petre a aflat SEXUL primului său COPIL

Coregraful Mihai Petre nu vrea nici în ruptul capului să dezvăluie sexul primul său copil, care va veni pe lume în decembrie.

Mihai Petre și Elwira vor deveni părinți în decembrie

Deși a aflat marea veste, recent, când a fost împreună cu soția sa, Elwira, la ecograf, Mihai Petre nu a spus nici măcar familiei dacă va avea fetiță sau băiat.
"Am fost la ecograf, am aflat şi sexul copilului, dar deocamdată îl ştim doar eu şi Elwira şi aşa va rămâne până la naştere. Abia aştept să-mi văd copilul! Nu ştiu cât sunt de pregătit să mă aflu în sala de naşteri alături de Elwira, pentru că e prima oară când mi se întâmplă”, spus Mihai Petre pentru ziarul Ring, precizând că nu a ales încă numele și nici nu a amenajat camera copilului.
"Încă nu ne-am gândit la un nume pentru copil. Avem o listă cu nume care ne plac, dar n-am ajuns încă la varianta finală. Am fost foarte ocupaţi în ultima vreme, dar foarte curând ne vom ocupa de toate acestea”, a adăugat Mihai Petre.

Cine e Mihai Petre

Mihai Petre (33 ani) a început dansul sportiv de la vârstă de 8 ani, la insistențele mamei sale. Înainte de a se apuca de dans făcea karate. O vreme a practicat în paralel cele două discipline, apoi s-a dedicat dansului în exclusivitate, ceea ce s-a dovedit a fi cea mai bună alegere pe care a făcut-o deoarece la vârstă de 14 ani a devenit campion național la dans sportiv. El și soția sa, Elwira, au ajuns campioni ai României, semifinaliști la Cupa Mondială și finaliști în Cupa Europeană de Dans.
Pe lângă cariera pe care o are în dans, Mihai a reușit să se facă remarcat și ca actor în telenovele de la Acasă tv, dar a putut fi urmărit și în juriul concursului "Dansez pentru tine", încă de la prima ediție și până în prezent. Acum face parte și din juriului emisiunii "Românii au talent".

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu