marți, 23 octombrie 2012

Anca Ţurcaşiu: "Fac eforturi pentru a arăta aşa!". Iată SECRETUL SILUETEI ei

Anca Ţurcaşiu se declară o femeie fericită şi împlinită. Nici nu ar putea fi altfel, de vreme ce arată atât de bine la 42 de ani. Cum se menţine atât de tânără şi de slabă? A dezvăluit chiar ea.

"Sunt la fel ca întotdeauna. Nu ştiu când au trecut atâţia ani. Nu sunt genul de femeie care mănâncă orice, oricând. Sunt atentă tot timpul. Fac eforturi, totuşi, pentru a mă menţine în formă, dar fac şi mult sport", a povestit Anca Ţurcaşiu la WOWbiz.
Cântăreaţa a mai mărturisit, de asemnea, că are o căsnicie fericită, chiar dacă se mai ivesc şi mici neînţelegeri. "Nu există perfecţiune. De curând, l-am sunat pe soţul meu şi i-am reproşat că nu a făcut nu ştiu ce şi i-am închis telefonul. După cinci minute mi-a părut rău şi l-am sunat înapoi. Ne înţelegem bine, dar e imposibil să fie totul perfect. Mai nou, a început să gătească. A făcut supă cremă de broccoli şi azi humus. E un drăguţ, dar eu am de spălat mai mult vase. Mâine voi găti eu", a mai spus Anca Ţurcaşiu.

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu