luni, 15 octombrie 2012

Ionuț Ungureanu de la Provincialii a aflat SEXUL celui de-al doilea copil. Vezi ce va avea, fetiță sau băiat!

Ionuț Ungureanu, solistul trupei Provincialii, va deveni tată de băiat. Soția sa este însărcinată în 5 luni, iar luni a aflat că bebelușul pe care îl așteaptă va fi băiețel.Ionuț Ungureanu

"Este un sentiment minunat să fii tată, iar faptul că suntem acum pentru a doua oară părinți, ne face să ne simțim cu adevărat binecuvântați. Mărturisesc, deși am fost 99% convins că cel de-al doilea bebeluș va fi tot o fetiță, acum sunt și mai bucuros la aflarea veștii că vom avea și un băiețel! Cred că familia noastră s-a întregit în adevăraul sens al cuvântului și mai cred că este ideal să ai o pereche atunci când vine vorba despre copii, pentru că oferă atât celor mici, cât și părinților o experiență completă, deosebită. Eu întotdeauna mi-am dorit să am o soră și iată că am reușit să realizez asta pe alt plan, și anume cel al familiei mele. Băiețelul se preconizează că va veni pe lume pe 25 februarie 2013 și probabil va purta numele Darius", a dezvăluit Ionuț Ungureanu pentru replicavedetelor.ro.
 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu