miercuri, 10 octombrie 2012

Diana Dumitrescu e mândră de performanţa ei. Vezi aici cum a reuşit să scape de cel mai negru viciu: "N-am mai fumat de 4 luni şI 3 zile"

Cu o voinţă de fier, Diana Dumitrescu îngroaşă, acum, rândurile persoanelor care au reuşit performanţa de a renunţa la cel mai aprig viciu: fumatul. Deşi a început bătălia împotriva tutunului timid, rărind ţigările, blonda nici că vrea să mai audă acum de tutun. Singurul inconvenient ar fi acela că s-a îngrăşat puţin.

Diana Dumitrescu e mândră de performanţa ei. Vezi aici cum a reuşit să scape de cel mai negru viciu:  "N-am mai fumat de 4 luni şI 3 zile"
Diana Dumitrescu şi-a propus să renunţe la fumat în luna mai şI a reuşit cu succes să renunţe la acest viciu
Puţini sunt cei care au crezut că Diana Dumitrescu va putea să renunţe la ţigări, mai ales că era fumătaore cu stete vechi, încă din adolescenţă. Încă o dată, blonda a dovedit că voinţa poate face minuni, iar acum speră ca reuşita ei să devină un exemplu şI pentru alţi fumători: "Sunt foarte fericită că nu mai fumez. Am deja patru luni şI trei zile. E drept că, la început, am mai tras din câte o ţigară, dar acum, gata. Am devenit nefumătoare. Nici măcar nu mai suport fumul de ţigară, nu suport să stau în preajma persoanelor care fumează. Sunt fericită aşa şI chiar nu-mi este greu deloc", a declarat Diana, pentru CANCAN.ro. Lipsa ţigărilor a avut şI efecte secundare asupra organismului actriţei, în sensul că aceasta s-a îngrăşat câteva kilograme, dar Diana a primis că se va debarasa şI de acestea, în cel mai scurt timp.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu