miercuri, 10 octombrie 2012

Uite ce explicaţii incredibile are Zsolt Csergo, soţul Nicoletei Luciu, în legătură cu imaginile în care e surprins cum îşi bate amanta!

După ce a fost filmat în timp ce o brusca pe amanta sa, Kinga, pe yacht, Zsolt Csergo s-a scuzat într-un mod cât se poate de detaşat. 

 Uite explicaţii incredibile Zsolt Csergo, soţul Nicoletei Luciu, legătură imaginile care surprins îşi bate presupusa amantă!

"Cu Kinga nu am nicio relaţie. Ea este cu prietenul ei acolo. Eram beat, era un party, asta e! Nu ştiu, nu am văzut nicio poză. Nu ştiu, am băut, ne-am certat acolo, Kinga a lucrat la mine la firmă mulţi ani.
Ea are o relaţie cu un prieten al meu din Budapesta. Ea a venit cu el acolo. Eu eram singur. Pe cine am bătut eu, oricine, să vină să spună! În viaţa mea nu am bătut pe nimeni.
Eram beat, înşelegi? Nu era şi Nicoleta. Eram eu singur beat. Am fost noi trei acolo şi a ieşit o ceartă. Am vorbit cu Nicoleta acum două ore. Era supărată. Eu nu am o relaţie cu Kinga. Poate veni omul de la Budapesta să spună asta. Eu pe Kinga o ştiu de 30 de ani. Nu am avut o relaţie cu ea niciodată. Şi Nicoleta o cunoaşte" a declarat Zsolt Csergo la Happy Hour.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu