luni, 1 octombrie 2012

Daniel Buzdugan, implicat într-un accident rutier: «Era să ajung la spital»


Daniel Buzdugan
Daniel Buzdugan
Daniel Buzdugan a povestit, luni dimineaţă, o experienţă neplăcută avută în weekend-ul trecut la Cluj.
Aflat la Cluj, realizatorul radio a fost preluat de o maşină care urma să-l ducă la aeroport, numai că pe drum a avut loc un accident soldat, din fericire, doar cu avarierea automobilului şi cu o sperietură serioasă pentru Buzdu şi şoferul maşinii în care se afla.
"Era să ajung la spital. A venit o maşină să mă ducă la aeroport la Cluj şi pe drum mergeam şi în faţa noastră se bagă o doamnă cu număr de Germania, cu o maşină din 1984 şi ne buşeşte. Am ieşit de pe carosabil şi dacă nu era şanţ ne-am fi răsturnat. Şi femeia pleacă! Dă-i claxoane, dă-i flashuri, ne-am dus după ea să o oprim. Am filmat-o cu iPhone-ul şi i-am zis şoferului să blocheze două benzi ca să o oprească. Am reuşit, la care ea: "Ce s-a întâmplat?" Zic: "Ia uitaţi-vă la ambele maşini!" la care ea: "Aaaaa. Nu am simţit nimic, aveam muzica tare şi copiii vorbeau foarte tare", a povestit realizatorul matinalului de la Radio Zu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu