miercuri, 17 octombrie 2012

Iată cât de bine arată soţia lui Mihai Petre cu o lună înainte să nască!

MIhai Petre şi soţia lui Elwira aşteaptă cu nerăbdare apariţia pe lume a primului lor copil şi, deşi mai are doar o lună până când îşi va strânge în braţe bebeluşul, viitorea mămică nu stă o clipă locului.

 

 Nu numai că nu şi-a reprogramat orele de dans, dar Elwira s-a implicat activ şi în "Romanian Open", una dintre cele mai mari competiţii de dans sportiv din ţară organizate de soţul ei.

Iar activitatea ei neobosită se vede în forma fizică de invidiat pe care soţia lui Mihai Albu şi-a păstrat-o. Îmbrăcată în ținute de graviduță, Elwirei nu-i este teamă să abordeze chiar rochii scurte. Ea recunoştea în urmă cu puţin tip că a avut o sarcină uşoară, pe parcursul căreia s-a îngrăşat doar 9 kg.


"Eu mă simt foarte bine, am avut o sarcină foarte ușoară, nu am avut greţuri şi uneori nici nu simt că sunt însărcinată", a declarat Elwira.

Şi adcă viitoarea mămică este sigură că soţul ei va fi un tată minunat, nu de aceeaşi părere este şi Mihai Petre, care are dubii serioase. "Nu ştiu dacă sunt pregătit să fiu tătic. Habar nu am. Nu ştiu ce înseamnă. Lucrez tot timpul cu copiii, mă descurc cu ei, sper să fie la fel şi cu al meu. Sper să fiu un tătic bun", a declarat Mihai Petre în cadrul emisiunii Happy Hour de la Pro Tv.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu