luni, 8 octombrie 2012

Este frumosa, celebra si bogata, dar a trecut printr-un cosmar: ‘Eram dezgustata de mine insami’

 

Nicole Scherzinger este un model de succes pentru foare multe tinere din lumea intreaga, dar vedeta nu s-a simtit intotdeauna foarte bine in pielea ei.

Tanara a marturisit recent ca in perioada cand facea parte din trupa The Pussycat Dolls, Nicole a suferit de bulimie.

Vedeta a marturisit ca a fost o perioada foarte dificila pentru ea: "Ma uram. Eram dezgustata de mine insami si imi era rusine. Ma simteam foarte singura. Faceam parte dintr-un grup, dar nu m-am simtit atat de singura niciodata", spune artista.

"De fiecare data cand ramaneam singura imi faceam rau. Si te alegi cu cicatrici pe maini sau cu rani pe care eu incercam sa le ascund. Cred ca fetele si-au dat seama", adauga Nicole.

Persoanele care se automutileaza prin diferite taieturi au o parere foarte proasta despre ele si nu pot depasi aceste probelme decat prin consiliere psihologica.

"Cred ca asta a fost viciul meu. Nu am luat niciodata droguri, dar cand coboram de pe scena eram extaziata, ma intorceam in camera mea si faceam chestiile astea. Bulimia a fost viciul meu", spune cantareata rusinata.

Familia artistei a aflat foarte tarziu despre boala cantaretei, iar atunci cand si-au dat seama, situatia scapase de sub control:"Ajunsese in stadiul in care avea doua optiuni: sa ceara ajutor sau sa moara".

Acum, Nicole declara ca si-a gasit fericirea si ca a reusit sa scape de dependenta sa.

Persoanele care sufera de bulimie mananca foarte mult, intr-un timp scurt. Pentru a nu se ingrasa, isi provoaca apoi  varsaturi, folosesc laxative sau diuretice, nu mai mananca nimic cateva zile sau fac exercitii fizice epuizante. Sentimentul de vina, depresia sau dezgustul de sine sunt adesea asociate bulimiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu