Inca o data, Coca-Cola a fost desemnat cel mai valoros brand din lume,
potrivit analizei Interbrand, unul dintre cei mai cunoscuti experti in
materie de branduri. Nici locul al doilea nu a fost o surpriza pentru
nimeni, valoarea Apple urcand cu 129% fata de anul anterior.
Dar in timp ce unele dintre cele mai mari branduri din lume – printre care se numara Amazon.com, Samsung sau Oracle – si-au crescut valoarea cu mai mult de 20% fata de anul trecut, altele s-au prabusit cu rapiditate.
Goldman Sachs, de exemplu, unul dintre cele mai valoroase branduri financiare din lume a pierdut 16% din valoare, in timp ce Blackberry a picat cu aproape 40%.
Pe baza raportului Interbrand, Business Insider a realizat un top al brandurilor care au pierdut cel mai mult din valoare anul trecut.
Dar in timp ce unele dintre cele mai mari branduri din lume – printre care se numara Amazon.com, Samsung sau Oracle – si-au crescut valoarea cu mai mult de 20% fata de anul trecut, altele s-au prabusit cu rapiditate.
Goldman Sachs, de exemplu, unul dintre cele mai valoroase branduri financiare din lume a pierdut 16% din valoare, in timp ce Blackberry a picat cu aproape 40%.
Pe baza raportului Interbrand, Business Insider a realizat un top al brandurilor care au pierdut cel mai mult din valoare anul trecut.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu