duminică, 14 octombrie 2012

Dispar Nokia, Yahoo si Honda? Brandurile a caror valoare s-a prabusit in ultimul an

Inca o data, Coca-Cola a fost desemnat cel mai valoros brand din lume, potrivit analizei Interbrand, unul dintre cei mai cunoscuti experti in materie de branduri. Nici locul al doilea nu a fost o surpriza pentru nimeni, valoarea Apple urcand cu 129% fata de anul anterior.


 Dispar Nokia, Yahoo si Honda? Brandurile a caror valoare s-a prabusit in ultimul an GALERIE FOTO
Dar in timp ce unele dintre cele mai mari branduri din lume – printre care se numara Amazon.com, Samsung sau Oracle – si-au crescut valoarea cu mai mult de 20% fata de anul trecut, altele s-au prabusit cu rapiditate.
Goldman Sachs, de exemplu, unul dintre cele mai valoroase branduri financiare din lume a pierdut 16% din valoare, in timp ce Blackberry a picat cu aproape 40%.
Pe baza raportului Interbrand, Business Insider a realizat un top al brandurilor care au pierdut cel mai mult din valoare anul trecut.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu