miercuri, 17 octombrie 2012

Andreea Marin, din «Zână» a ajuns «Cotoroanţă»!

Vedeta joacă rolul unei directoare mustăcioase, la un orfelinat, în comedia «Ho Ho Ho 2: O loterie de familie»

Andreea Marin a purtat  burete pe sub costume,  pentru a părea grasă (FOTO: MEDIAPRO PICTURES)
Andreea Marin a purtat burete pe sub costume, pentru a părea grasă (FOTO: MEDIAPRO PICTURES)
Ani la rând a fost „Zâna” de la „Surprize, surprize”, dar iată că Andreea Marin nu se dă în lături să facă şi pe „Cotoroanţa” atunci când este cazul.
Vedeta, în vârstă de 38 de ani, a acceptat propunerea regizoarei Alma Sârbu de a se transforma radical în comedia „Ho Ho Ho 2", care are premiera la 23 noiembrie.
Andreea a intrat perfect în pielea unui personaj negativ, o directoare de orfelinat frustrată, care, în mod surprinzător, are totuşi un mare lipici la cei mici. Pentru acest rol, vedeta a trecut prin mai multe transformări. I s-a aplicat o mustaţă dizgraţioasă, i-au fost lipite aluniţe pe faţă şi i s-a pus un strat de burete pe sub costume, pentru a părea grasă.
„Mi-a fost greu să intru într-un rol, înainte de toate. Asta deoarece nu sunt actriţă. M-a ajutat faptul că am avut deschidere şi am fost lăsată să improvizez destul de mult pe marginea scenariului. De exemplu, pentru a mă îndepărta cât mai mult de ceea ce sunt în viaţa reală, mi-am propus să am un corp aproape dublu. De aceea, pe costume întotdeauna a existat un strat din burete", a povestit Andreea. În prima parte a acestei comedii a jucat, acum trei ani, şi soţul ei Ştefan Bănică jr, în rol de Moş Crăciun.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu