marți, 16 octombrie 2012

A făcut sacrificii să aibă corpul perfect, însă declară că se plictiseşte la sală. Vezi care este secretul "pătrăţelelor" lui Marius Nedelcu, ex Akcent

Are unul dinte cele mai bine lucrate corpuri din România, însă cu toate acestea susţine că nu face nimic spectaculos, şi mai mult că nu-i place să petreacă prea mult timp în sala de forţă. Marius Nedelcu, ex-Akcent ne-a dezvăluit secretul siluetei sale, cum îmbină viaţa personală cu cea profesională şi mai ales în ce relaţii se află cu foştii colegi. 

 A făcut sacrificii să aibă corpul perfect, însă declară că se plictiseşte la sală.  Vezi care este secretul "pătrăţelelor" lui Marius Nedelcu, ex Akcent

Marius Nedelcu are un corp de invidiat
Deşi are un corp impecabil, Marius nu este adeptul mersului la sală şi nici a unor diete "minune" ci este de părere că munca zilnică şi un regim de viaţă echilibrat l-au ajutat să se menţină în formă. "De regulă merg la sală maxim cinci zile pe săptămână. Urăsc să petrec mai muly de o oră la sală pentru că mă plictisesc. Cred că mersul la sală nu ar trebui să fie o dramă sau chin ci să fie făcut din plăcere, în plus alimentaţia trebuie este foarte importantă, trebuie să fim atenţi la ce mâncăm şi să o facem cu moderaţie. Din fericire, nu am nevoie de diete şi în niciun caz nu iau diete din reviste, consider că este greşit pentru că nu se aplică direct personalitaţii fiecăruia dintre noi. Clar, sunt de părere, că trebuie să consulţi oameni specializaţi care să ştie exact ce ţi se potriveşte", a declarat pentru CANCAN.ro, Marius. Cântăreţul se pregăteşte intens pentru lansarea ultimei sale piese "Love is a Blind" la care a colaborat cu o fostă concurentă de la Vocea României. "Numele ei este Alexandra şi o cunoşteam dinainte de Vocea României. Eu am fost printre cei care au încurajat-o încă de la început şi au motivat-o să participe la emisiune. Mergea cu mine în ţară la concerte pe vremea când promovam piesa "Rain". O apreciez pentru că este o voce foarte bună şi un om special. Acum joacă în "Romeo şi Julieta" la Teatrul de Operetă. Este unul dintre oamenii în care am cea mai mare încredere, ne completăm", a mai povestit artistul, care a afirmat că atunci când vine vorba de muzică, continuă să păstreze contactul cu foştii colegi. "Cu foştii colegi am rămas în relaţii foarte normale, no drama. Vorbesc cu băieţii din când în când pe telefon. Cu Sorin am vorbit chiar acum trei zile. Plănuiesc de o veşnicie să mă văd cu Mihai la masa încă până acum nu am reuşit. Cu Adrian m-am văzut în m-am văzut în studio, a auzit noul single şi mi-a spsus părerea de care am şi ţinut cont". În ceea ce priveşte viaţa sentimentală, Nedelcu nu prea are timp să petreacă alături de persoană iubită, deoarece consideră că "este complicat. Ne despart nişte ţări", însă Marius iubeşte şi nu se teme să-şi declare iubirea, prin intermediul piesei, inspirată din propiile experienţe. Videoclipul piesei a fost filmat în mai multe oraşe din Malta pe parcursul a trei zile, în regia lui Alex Ceauşu. Întrebat cum a fost la filmări, artistul a declarat că a trebuit să îndure călduri de peste 45 de grade, însă totul a meritat sacrificiul. "Eram în cămaşă cu mânecă lungă şi pantaloni la temperaturi de peste 45 de grade, transpiram încontinuu însă a meritat. Şi am avut o întâmplare amuzantă în momentul în care filmam scenele de dragoste: eu şi personajul feminin, un manechin din Malta, eram pe un ponton, iar regizorul era cu picioarele în apă. A venit poliţia să ne oprească însă problema lor nu era că noi mimam un act sexual ci faptul că Alex Ceauşu era în apă", a mai spus Marius.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu