marți, 18 septembrie 2012

Adelina Pestriţu vrea s-o dea în judecată pe Raluca Tănase?

Adelina Pestriţu a spus la tv că nu le va răspunde celor care îi pătează imaginea, ci îi va da în judecată.
Prezentatoarea de la Kanal D a mărturisit că nu este într-un scandal cu Raluca de la Bambi. însă, Adelina a subliniat faptul că îi va da în judecată pe cei care au jignit-o.
"Eu nu sunt în scandal cu nimeni, am o viață prea frumoasă ca să-mi pese de ceea ce declară unul și altul în showbiz, iar dacă cineva face declarații usturătoare la adresa mea, îmi aduce jigniri sau îmi srică imaginea, eu nu o să acționez în niciun fel din punct de vedere mediatic, ci in instanță. Prin urmare, cine îmi aduce jigniri, va fi chemat în judecată", a spus Adelina, marți, în emisiunea "Drept la țintă", de la Kanal D.
Raluca Tănase a scris pe contul de Facebook un mesaj destinat Adelinei. Artista a mărturisit că nu vrea ca numele ei să fie asociat cu cel al Adelinei şi a ţinut să lămurească faptul că aceasta şi-a băgat coada în relaţia ei.
"Adevărul este ca ea a fost amanta, si e incredibil tupeul cu care profită de bunul meu simt, de faptul că stau în banca mea, şi-şi creeaza scenarii avantajoase ,făcându-si de cap prin paginile ziarelor", a scris Raluca pe Facebook.
Pe de altă parte, Răzvan îi ţine apărarea Adelinei şi susţine că nu s-a iubit cu aceasta în timpul relaţiei cu Raluca.
"1. Fosta mea relaţie nu a fost transformată într- un amantlâc! 2. Actuala mea relaţie nu a început printr-un amantlâc!
Vreau să pun capăt tuturor speculaţiilor de acest gen şi sper ca acest subiect să se termine aici! În acest moment sunt într-o relaţie frumoasă şi stabilă, în care mă simt împlinit şi sentimentul este reciproc!", a scris el pe pagina de Facebook.
Cea care a mai contribuit la capitolul jigniri la adresa Adelinei, pe lângă Raluca, a fost Mara Bănică, care a spus că prezentatoarea tv a avut 20 de bărbaţi în doi ani.
"Până la urmă, orice om are limitele lui. Iar când ajungi şi nu mai suporţi cum se agaţă câte o târfuliţă de tine doar pentru a mai apărea în ziare, e normal să reacţionezi. Raluca a facut-o cu decenţă. Personal, aş fi fost mult mai a dracului. În fond, Pestriţa aia în doi ani de la divorţ a schimbat vreo 20 de bărbaţi. I-aş da şi degetele de la mâinile mele, dacă mai poate să ţină socoteala bărbaţilor cu care a fost, fără să se încurce!", a scris Mara pe contul său de Facebook, numind-o pe Adelina, în comentarii, "imbecilă" şi "proastă".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu