luni, 24 septembrie 2012

Arnold a recunoscut: «Da, nevastă, am un copil cu menajera»

Arnold Schwarzenegger (65 de ani) a recunoscut în faţa unui consilier pe probleme matrimoniale, într-un final, că are un copil cu menajera Mildred Baena.
El a negat tot timpul relaţia, chiar şi atunci când relaţia adulterină ţinea prima pagină a ziarelor de scandal, iar soţia, Maria Shriver, trecea prin cele mai dificile clipe din viaţa ei.

Fotografiile cu Mildred Baena şi fiul ei Jacob au ţinut prima pagină a ziarelor anul trecut 


"Mi-a fost foarte greu, dar am făcut-o. Am privit-o în ochi pe Maria şi i-am spus: am un copil cu menajera.
M-am minţit singur în legătură cu acest copil vreo 10 ani, dar adevărul trebuie spus chiar dacă doare", a declarat el într-un interviu televizat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu