duminică, 30 septembrie 2012

MARINA ALMĂŞAN NU suflă un cuvânt despre DIVORŢUL de Socaciu, dar recunoaşte că a FĂCUT GREŞELI în viaţă

Vedeta TV Marina Almăşan - care a divorţat de folkistul Victor Socaciu la mijlocul acestui an - spune că vrea să îi ferească pe cititorii ei de greşeli ca acelea pe care ea însăşi le-a făcut în viaţă.
  • Marina Almåșan
"Ceea ce-mi doresc este să reuşesc să vă opresc, pentru o clipă, din drumul vostru spre muncă, spre şcoală, spre supermarket, spre soacră, spre doctor sau, pur şi simplu, spre hai-hui. Să vă trag de mânecă şi să vă îndemn să aruncaţi o privire în jurul vostru, dar, mai cu seamă, înlăuntrul vostru.

Să descoperiţi lucruri care, probabil, v-au scăpat. Pe care nu le-aţi înţeles sau la care nu v-aţi gândit, poate, îndeajuns. Nu că aş fi vreo eminenţă cenuşie, atotştiutoare - Doamne fereşte! -, dar am trecut prin atâtea (şi bune, şi rele) că îndrăznesc să mă încumet a vă fi călăuză către ţărmurile cu soare încercând, totodată, să vă ţin cât mai departe de lumile vrăjmaşe, de pericolele din jur, de greşelile pe care, la rându-mi, le-am făcut", scrie Marina Almăşan în primul său editorial pentru publicaţia RING.

Marina Almăşan şi Victor Socaciu s-a despărţit după ce s-a dovedit că vedeta TV îl înşelase pe folkist cu omul de afaceri Georgică Cornu. Apoi, presa a scris şi despre presupusele aventuri extraconjugale ale lui Victor Socaciu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu