miercuri, 26 septembrie 2012

Descoperire macabra a unui pescar. Ce a gasit in interiorul unui peste

Un barbat care pescuia intr-un lac din SUA a avut parte de o surpriza neplacuta dupa ce a vazut ce se afla in interiorul unui peste.
Pe 11 septembrie, Nolan Calvin a mers sa pescuiasca in lacul Priest din Idaho, SUA.
In momentul in care s-a apucat sa eviscereze pestii prinsi, barbatul a descoperit in interiorul unui pastrav un deget de om.
Acesta a chemat imediat politia, iar anchetatorii sositi la fata locului au reusit sa obtina amprenta de pe deget.
Dupa ce au facut mai multe teste, oamenii legii au descoperit ca apartine lui Hans Galassi, un barbat in varsta de 31 de ani si l-au chemat imediat la sectie pentru a lamuri lucrurile.
"M-a sunat seriful si mi-a zis ca are o poveste ciudata sa-mi spuna, despre ce a gasit un pescar in Lacul Priest. In momentul ala mi-am dat seama ca o sa ma informeze ca mi-a gasit degetele intr-un peste", a marturisit Hans.
Barbatul le-a povestit oamenilor legii ca si-a pierdut patru degete in timpul unui accident, in luna iunie, in timp ce facea wakeboard (n.r. sport nautic care presupune tractarea unei persoana, aflata pe o placa, de catre o barca).
Intrebat fiind daca isi doreste degetul inapoi, Hans le-a spus politistilor un nu hotarat. Totusi, acestia au declarat ca il vor mai pastra cateva saptamani, in speranta ca barbatul se va razgandi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu