joi, 27 septembrie 2012

Femeile îl vor viu, bărbaţii îl vor mort. Interviu cu un "vârcolac" - una dintre cele mai sexy vedete masculine de la Hollywood

Vara aceasta cei mai sexy bărbaţi de la Hollywood s-au dezbrăcat aproape de tot (daca nu chiar de tot) în "Magic Mike", filmul lui Steven Soderbergh, considerat "comedia fără perdea a anului", despre lumea stripperilor masculini, inspirat chiar de experienţa de viaţă a actorului principal Channing Tatum.

Însă, un alt actor din distribuţie a atras atenţia fanelor şi criticii: Joe Manganiello, cunoscut pentru rolul vârcolacului Alcide din "True Blood". Drumul către succes al lui Manganiello (35 de ani) abia a început: târziu, dar cu noroc. În Magic Mike, Joe are rolul stripper-ului Big Dick Richie. Dintre toţi actorii, printre care Matthew McConaughey, Alex Pettyfer, Channing Tatum, se pare că doar el a fost "singurul aproape de o scenă nud frontală", după cum titrează tabloidele americane.
Întâi a fost Captain Morgan!
Într-un interviu acordat celor de la Daily Beast, Manganiello a mărturisit că filmările au fost nebune: "Fetele care erau in figuraţie s-au distrat cel mai tare, la un moment dat i-au rupt chilotii tanga lui Matthew McConaughey!". Drumul către celebritate a venit mai greu pentru Manganiello. La 16 ani, actorul născut in Pittsburgh şi crescut în Mt. Lebanon, Pennsylvania, a simţit prima dată că e atras de actorie la 16 ani, când a împrumutat o cameră tv de la un coleg de liceu. Acesta încerca să faca tot felul de filme ca amator, sperând că într-o zi va face carieră din asta.
Ca să îşi câştige existenţa, a fost o perioadă în care mergea prin baruri promovând produse alcoolice în costumul lui Captain Morgan: "Am minţit cu privire la vârsta mea şi mi-au dat acest costum. Aveam un rucsac plin de sticle cu rom şi ne făceam praf toţi. M-au plăcut atât de mult, că mi-au facut un buletin fals cu 10 ani mai mare. Timp de 5 ani, de la 16 la 21 de ani, am fost Căpitanul Morgan", povesteşte amuzat Manganiello.
După ce a terminat liceul, a aterizat în Los Angeles, direct la audiţie pentru rolul lui Peter Parker în primul film Spider-Man, al lui Sam Raimi. Nu a obţinut rolul, ci doar o apariţie mică în film. Timp de 6 luni a fost bodyguard-ul actorului rapper, Tyresse Gibson. "Când faci aceste job-uri începi să te prinzi cum se comportă starurile, actorii, cum îi tratează pe ceilalţi, mai ales pe un tip plătit cu 10 dolari pe oră. Am văzut multe lucruri care nu mi-au plăcut şi care nu erau corecte conform educaţiei pe care am primit-o " a mai spus Manganiello în interviu.
Un băieţel în trupul unui bărbat
"Am făcut nişte tâmpenii când aveam vreo 20 de ani. Şi de multe dintre ele nu sunt deloc mândru", completează Joe. Cel mai mult l-a afectat perioada în care a lucrat în celebrul club de muzică trance The Palace, care nu era deloc ocolit de drogaţi şi traficul cu droguri. "Pare drăguţ să lucrezi într-un club. Apoi vin probleme majore. Când toată viaţa se învârte în jurul drogurilor, femeilor şi a băuturii, nu ai cum să rezişti prea mult şi o iei pe căi greşite. A trebuit să renunţ la băutură. Dacă aş fi continuat să beau cum o făceam atunci, azi eram un nimeni".
"Între 20 şi 30 de ani, am avut o perioadă destul de ciudată, în care nu puteam să mă maturizez. Eram ca un băieţel în trupul unui bărbat". Adevărata celebritate a cunoscut-o când a primit rolul lui Alcide Herveaux, în sezonul trei din "True Blood", creat de Alan Ball. În serial, Joe este un varcolac, apropiat de eroină - Sookie Stackhouse (Anna Paquin), cu care are o relaţie specială.
Însa acum Manganiello a devenit tot mai interesant pentru presa straină, după ce a apărut "Magic Mike". Actorul spune că n-ar vrea să le împărtăşească fanilor mai multe amintiri din trecutul său: "Nu pot să spun că plâng, dar îmi e foarte greu să îmi aduc aminte de unele momente din viaţa mea", a mai adăugat Manganiello pentru Daily Beast.
Tabloidele străine au scris despre o posibilă relaţie între el şi actriţa Demi Moore, însă acesta a negat orice fel de aventură cu celebra actriţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu