duminică, 30 septembrie 2012

Alexandra Stan l-a chinuit 23 de ore pe "Brad Pitt"! A vrut să-i rupă cămaşa de pe el, l-a bătut cu cravaşa, apoi i-a dat foc, dar lui i-a plăcut!

Alexandra Stan a pus ochii pe Aris, timişoreanul confundat deseori cu Brad Pitt din cauza asemănării incredibile. Model de succes în Grecia, unde a locuit până la începutul anului împreună cu tatăl său, Aris s-a stabilit, de câteva luni în Timişoara. După ce şi-a făcut lansarea oficială la CANCAN TV, ofertele au început să curgă pentru tânărul de 28 de ani. A fost ales de Adina Buzatu să fie imaginea colecţiei sale, iar Raluca l-a distribuit într-un din videoclipurile sale. 

 Nici Alexandra Stan nu a vrut să rateze ocazia de a-l avea pe "Brad Pitt", varianta tânără, în ultimul său clip, "Cliche". "Am filmat în urmă cu două luni, într-o vilă de pe Valea Prahovei! Alexandra e super, râdea şi mă chinuia, după cum se vede în clip! Ne-am distrat foarte mult la filmări, am uitat şi de oboseală, căci am filmat 23 de ore în continuu", a povestit Aris pentru CANCAN.ro. "Cel mai mult mi-a plăcut la final, când eram la masa aceea deasupra apei, iar ea încerca să rupă cămaşa de pe mine!", a mai spus "Brad Pitt" de Timişoara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu