duminică, 23 septembrie 2012

EXCLUSIV! Iulia Albu, studentă în anul I la Arte

Click! îţi prezintă, în exclusivitate, motivul pentru care cel mai în vogă fashion editor al momentului a dispărut o perioadă de două luni din showbiz! Iulia Albu a învăţat zi şi noapte pentru admiterea la Facultatea de Arte de la Universitatea Bucureşti.
După zeci de desene, probe şi examene, Iulia a fost admisă cu nota 10 şi se poate lăuda că este studentă în anul I.
În ultima vreme, Iulia Albu a refuzat multe evenimente mondene, motivând că n-are timp. Ei bine, fashion editorul punea la cale admiterea la Facultatea de Arte.
„Le mulţumesc tuturor celor care mi-au fost alături, colegilor şi profesorilor care mi-au deschis ochii spre un univers fascinant. Acum văd, simt şi mă exprim în modalităţi pe care vă mărturisesc că nu le stăpâneam pe deplin înainte", ne-a declarat avocata.
Iulia ne-a mai mărturisit că desenează în jur de 12 ore zilnic. „Am învăţat multe lucruri noi, tehnici cu tuş şi cărbune. Recunosc că timp de 45 de zile mi-a fost imposibil să menţin o manichiură decentă, iar în timpul pregătirii am slăbit 3 kg".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu