duminică, 30 septembrie 2012

Luminita Anghel trăieşte şi acum din succesul de la Eurovision, dupa şapte ani de la obţinerea locului 3! “50.000 de fani mă aşteaptă la Madrid. Nu merg la căpşunari, merg la fanii spanioli”

După ce, în urmă cu şapte ani, Luminiţa şi Sistem au făcut istorie la Eurovision, clasanduse pe locul al teilea, săptămâna viitoare solista va concerta în faţa a 50.000 de fani, în Spania, şi va primi şi un premiu pentru celebra piesă "Let me try". Între timp artista se pregateste sa isi lanseze noul proiect muzical, colaborand cu Cici de la Sistem si se dedica celor trei copii ai săi.

Plină de viaţă şI extrem de binedispusă, am întâlnit-o pe Luminiţa in faţa casei sale, la volanul unui bolid de lux. Profesionistă şI într-ale şofatului, solista s-a descurcat de minune să parcheze şI, relaxată, ne-a dezvăluit în exclusivitate detalii despre tot ce este nou în viaţa sa: "Suntem bine, copiii cresc, cel mic a împlinit deja nouă luni. În urmă cu două săptămâni am susţinut un concert la Sibiu, de adio, cu trupa Sistem şI am avut un succes neaşteptat, după şapte ani de la Eurovision. Săptămâna viitoare voi avea un concert în Spania, unde sunt invitată de fanii Eurovision. Să nu ziceţi că merg la căpşunari, mă duc la fanii spanioli, Jose îl cheamă pe cel care m-a invitat. Vor fi peste 50.000 de fani la Madrid. Acolo, voi primi şI un premiu pentru piesa "Let me Try", a povestit Luminiţa, pentru CANCAN.ro. Totodată, solista ne-a mărturisit, în exclusivitate, că, în luna octombrie, va lansa o nouă piesă, în colaborare cu o echipă nouă, printre care se află şI Cici de la Sistem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu