duminică, 30 septembrie 2012

Aşa arată Mihai Bendeac după ce a slăbit 10 kilograme!

Mihai Bendeac: FOTO Facebook
Mihai Bendeac: FOTO Facebook
Cu multă voinţă, antrenamente fizice intense şi un regim alimentar strict, Mihai Bendeac a reuşit să arate precum un manechin. A slăbit 10 kilograme în trei luni şi este extrem de mândru de realizare.
Actorul a urmat cu sfinţenie programul impus şi nu a cedat tentaţiilor. Vedeta a postat pe Facebook şi o fotografie cu trupul său lucrat.
"Am castigat ceva in ultimul timp. Vointa. Cand am inceput antrenamentele si regimul, mi-am propus sa ajung, in momentul in care sa nu par mai gras sau mai putit "lucrat" decat manechinii si manechinele expuse in sala. Dupa 3 luni, 26 de antrenamente si 10 kilograme mai putin, am facut-o si pe-asta.  N-o luati ca pe o lauda cocalareasca. Dar sunt mandru ca mi-am demonstrat, la aproape 30 de ani.
Eu nu as putea scrie o carte, precum altii. Nu de alta, dar nu inteleg cu ce as umple atatea pagini. Regimurile sunt precum religia. Daca toate s-ar fi oprit la "Iubeste-ti aproapele" ar fi fost perfect. Dar au complicat-o, intru manipulare. Asa si cu regimul. O mie de vorbe, o para nu fac. Solutia e simpla. Carne pe gratar, NU dulciuri, abtinere TOTALA de la orice pofte. Plus antrenamente, alergari etc. Restul, cred eu, e vrajeala", a scris Mihai Bendeac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu