joi, 27 septembrie 2012

Sexy Cruduţa, dorită de alte televiziuni

“Am simţit că nu e bine ce fac şi am decis să îmi pun viaţa în ordine”. Vă vine să credeţi sau nu, această declaraţie îi aparţine Danielei Crudu. Bruneta de 23 de ani a intrat în zodia schimbărilor şi ia în serios chiar şi statutul de femeie de casă, cu soţ şi copii!

Prima schimbare pe care a făcut-o Cruduţa a fost una de ordin fizic. S-a luat la trântă cu kilogramele acumulate şi le-a făcut K.O. După ce, anul trecut, a fost surprinsă de fotoreporterii ziarului Libertatea cu burtă şi guşă, acum a dat în extrema cealaltă - e piele şi os, practic, numai sânii au mai rămas de ea! “Anul trecut, după o perioadă haotică din viaţa mea, ajunsesem să trec de 55 de kilograme, ceea ce, pentru mine, este inadmisibil. Am început să mănânc sănătos şi să fac sport, iar acum, la o înălţime de 1,68 m, am 45 de kilograme”, ne-a declarat Daniela. După ce şi-a atins idealul de greutate, Daniela merge mai departe. Dă la fel de multă importanţă carierei şi vieţii personale şi îşi face planuri de viitor pentru ambele domenii. “Vreau să-mi întemeiez o familie, să fac copii, şi vreau să joc într-un serial de comedie”, ne-a mărturisit ea. Până să aibă ocazia să ne arate ce bună actriţă e ea, Cruduţa se declară fericită la Antena 1, alături de Capatos şi de ceilalţi colegi de la “Un show păcătos”, de unde spune că n-ar pleca de bunăvoie: “Primesc mereu oferte de la alte televiziuni, însă îmi place foarte mult emisiunea din care fac parte. Dan îmi e foarte bun prieten şi nu l-aş trăda sub nici o formă”.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu