miercuri, 26 septembrie 2012

Nicoleta Luciu şi-a pus sănătatea în pericol din cauza dietei după naştere! Uite cum a slăbit bruneta

Nicoleta Luciu a povestit cum a reuşit ea să slăbească după ce născut patru copii.

 

 După prima naştere, Nicoleta recunoaşte că şi-a pus puţin sănătatea în pericol pentru că a ţinut o dietă mai drastică.

"Mănânc tot ce nu îngrasă, iaurturi, fructe. Mănânc atât cât încape într-un bol de bebeluş, cam 200 de grame de mâncare la o masă.
Când am ţinut prima dată dietă, după ce l-am născut pe Zsolt mi-am pus sănătatea în pericol pentru că am ţinut o dietă cu supă de pui şi compot de mere ca să nu facă bebeluşul colici. După ce am născut tripleţii, am ţinut altă dietă, am făcut şi sport şi am slăbit peste 40 de kilograme"
, a spus Nicoleta Luciu, la CANCAN TV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu