sâmbătă, 29 septembrie 2012

Oana Lis a depus, ieri, actele de divorţ!

Îl părăseşte pe Viorel după ce acesta a fost prins în compania altei femei 

Oana şi Viorel s-au  căsătorit anul trecut în iulie
Oana şi Viorel s-au căsătorit anul trecut în iulie
Scandalul Lişilor se lasă cu divorţ! Iniţial, toată lumea a crezut că Oana Lis îşi va ierta soţul prins, weekendul trecut, de paparazzi cu o altă femeie.
Iată însă că blonda nu poate trece de faptul că a fost înşelată şi, după o săptămână de bălăcăreli la tv, ea a depus, ieri, actele de divorţ.
Decisă să pună capăt relaţiei de 15 ani cu Viorel Lis, blonda s-a prezentat, de dimineaţă, la tribunal alături de avocatul ei, Bogdan Bărbuceanu.
Primul termen al procesului va avea loc pe 30.04 2013.
"Am decis să bag actele de divorţ. M-am gândit că vreau să-mi refac viaţa. Sunt confuză, nu ştiu ce să fac.
E bine să facem o pauză. Nu am crezut că o să trec prin asta. Sunt hotărâtă să-mi refac viaţa.
Viorel nu a crezut până nu a văzut actul. S-a enervat, m-a tras de mână rău, ca să nu plec.
Am şi nişte vânătăi. Nu pot să trec peste aventură", a declarat Oana, ieri, la emisiunea "Drept la ţintă" de la Kanal D.
Oana a fost ieri la tribunal împreună cu avocatul ei ca să depună actele de divorţ (foto: kanal d)

Viorel Lis este extrem de afectat de această despărţire.
Fostul edil al Capitalei este decis să nu meargă la proces: "Sunt foarte afectat. N-o să mă prezint la tribunal. O iubesc foarte mult.
Nu este nimic adevărat cu aventura. Nu mă interesează procesul, doar Oana.
Eu sunt la sfârşit de drum şi altă realizare nu mai am, doar căsătoria cu Oana. Nu vreau să mă mai recăsătoresc. O să mă retrag undeva la ţară", a spus el.
Oana, 32 de ani, şi Viorel Lis, 67 de ani, s-au căsătorit în iulie anul trecut. La divorţ, blonda a cerut şi despăgubiri.
"Eu am un apartament al meu, dar mai avem unul împreună pentru care am făcut deja acte.
Îmi rămâne mie când moare el, chiar dacă vom mai fi sau nu căsătoriţi. Vreau însă să-i cer şi nişte bani", a declarat Oana, pentru Click!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu