joi, 1 noiembrie 2012

O cunoscută prezentatoare tv a murit în urma unei banale liposucţii

O cunoscută prezentatoare de televiziune şi model din Brazilia a murit în urma unei banale operaţii de liposucţie. Pamela Nascimento, 27 de ani, era obsedată de felul în care arată.


O cunoscută prezentatoare tv a murit în urma unei banale liposucţii
O cunoscută prezentatoare tv a murit în urma unei banale liposucţii / FOTO: captura TheSun
 
Tânăra ar fi murit pe masa de operaţii din cauza unui rinichi perforat, la o clinică privată din Sao Paulo, potrivit TheSun.co.uk.
"Era obsedată de aspectul ei. Îmi spunea întotdeauna cât de grasă este. Dar nu mi-a zis de ultima ei liposucţie. Dacă mi-ar fi spus, nu aş fi lăsat-o. A trecut puţin timp de când a făcut tratament pentru varice. Un doctor de la spital m-a sunat să îmi spună că au fost complicaţii în timpul operaţiei şi că a murit. M-am dus la spital să îi recunosc corpul. Angajaţii erau foarte nervoşi, tremurau. Mi-au spus să o iau acasă şi să o înmormântez cât mai repede. Sunt sigură că este ceva ce spitalul nu mi-a spus, cineva a fost neglijent, Pamela nu trebuia să moară. De aceea am decis să informez poliţia", a spus mătuşa tinerei Enedina Nascimento.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu