miercuri, 21 noiembrie 2012

Rodica Popescu Bitănescu despre moartea lui Şerban Ionescu: "Cât timp am să trăiesc el va fi în inima mea"


Rodica Popescu Bitănescu despre moartea lui Şerban Ionescu:
Şerban Ionescu a murit în această noapte la vârsta de 62 de ani, după un lung chin şi o groaznică suferinţă.
Rodica Popescu Bitănescu a intrat în direct la RTV, unde, printre lacrimi a spus: "Mă aşteptam la asta, dar când auzi brusc că s-a terminat, că Şerban Ionescu s-a prăpădit, lovitura rămâne".
"A suferit atât de mult omul ăsta, poate orice rău cu binele lui. Poate trebuia să se întâmple asta pentru sufletul lui, poate şi-a mai spălat din păcate", a continuat Bitănescu.
Mai mult, ea a spus că Şerban a fost un tip foarte deştept şi un foarte mare şi talentat actor."Pentru sufletul lui este bine că s-a eliberat. Cât am să trăiesc nu am să-l uit niciodată, va rămâne mereu în inima mea", a zis actriţa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu