duminică, 11 noiembrie 2012

Alexandra Stan: «Vorbesc mult, sunt naivă» Află ce defecte mai are artista!

Alexandra Stan

Alexandra a povestit la emisiunea "De Suflet" cum descopera viata si lumea la 23 de ani, ce o impresioneaza, ce ii place, ce nu i-a lasat o impresie buna si cum i se par diversele nationalitati cu care intra in contact.
"Cel mai coplesitor moment pe scena l-am trait in Rusia, unde am cantat in fata de 400.000 de oameni. Nu vedeam unde se termina multimea, ma gandeam pana unde ajunge sunetul," a povestit Alexandra.
Dar in privinta artistilor spune cu multa sinceritate ca cei mai infumurati i s-au parut francezii "ei chiar traiesc intr-o cu totul alta lume" si cei mai de treaba nemtii.
In ceea ce o priveste pe ea insasi, artista i-a marturisit moderatoarei emisiunii, Dana Rogoz, ce defecte are: "Vorbesc mult, trec de la un subiect la altul, uneori sint naiva, chiar daca am 23 de ani. Nu imi place sportul, imi place sa mananc mult, de exemplu in Franta m-am ingrasat 7 kilograme. Ca sa enumar doar cateva... Dar pana la urma, eu cred ca toti oamenii au aceleasi calitati, in doze mai mici sau mai mari, dar defecte sint cele care fac diferenta".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu