luni, 12 noiembrie 2012

Iulia Albu are INTERZIS să iasă din casă! Se spală pe păr ZILNIC şi a făcut otită!

Este unul dintre cele mai controversate personaje ale showbiz-ului dâmboviţean, dar dorinţa de a avea mereu un altfel de look a făcut-o pe Iulia Albu să se îmbolnăvească.Iulia Albu are INTERZIS să iasă din casă!  SE spală pe păr ZILNIC şi a făcut otită!

Fashion-editorul Iulia Albu are otită, provocată, cel mai probabil, de spălarea chiar şi de două ori pe zi a părului, după cum singură a mărturisit.

"Am făcut otită externă, din fericire, nu internă. De vineri seara stau în casă, nu am voie să ies. Înnebunesc!

Trebuie să mai stau până joi în casă. Probabil asta îmi va fi învăţătură de minte. Eu mă spăl zilnic pe cap, asta ca să nu zic de două ori, o dată dimineaţa şi o dată seara când îmi pun măşti cu miere şi altele. Şi când mă spăl dimineaţa, ies din casă cu părul ud. Acum iau tratament şi merg zilnic la spital ca să-mi schimbe pansamentul”, a declarat Iulia Albu, pentru Wowbiz.

Soţia lui Mhai Albu s-a arătat afectată mai ales pentru că în aceste zile nu poate să ajungă la cursurile Facultăţii de Arte, unde este studentă în primul an. "Mai am 3 zile de convalescenţă forţată... Spun forţată pentru că NIMIC în afară de recomandările repetate şi avertismentele doctorului nu m-ar fi putut ţine departe de facultate şi celelalte proiecte ale mele", a scris Iulia şi pe Facebook.
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu