luni, 12 noiembrie 2012

Andreea Banica a intrat in panica dupa ce a mancat 270 de amandine! Vezi aici ce s-a intamplat!

Andreea Banica a adoptat un regim alimentar dur si s-a pus serios pe facut sport dupa ce, toata vara, s-a indopat cu ciocolata. Speriata ca si-ar putea scapa greutatea de sub control, artista a reusit sa-si infranga dependenta de dulce
Cu vointa, Andreea a reusit sa scape de dependenta de amandine
Cu vointa, Andreea a reusit sa scape de dependenta de amandine
Andreea Banica si-a petrecut mai toata vara la Eforie, orasul ei natal, si, zilnic, a vizitat cofetaria in care si-a cunoscut sotul. Dar nu a facut-o din nostalgie ci pentru ca nu-si putea stavili pofta de amandine. "Mancam trei amandine pe zi!", ne-a dezvaluit artista. Problemele au inceput in momentul ion care a venit toamna si Andreea s-a intors la Bucuresti.
"M-am privit in oglinda si am avut un soc. incepusem sa ma ingras si corpul meu nu mai avea aceeasi fermitate. Nu mi-a placut deloc ce am vazut", ne-a marturisit ea. Din acel moment, Andreea a eliminat dulciurile din viata ei, si-a angajat un nutritionist, un antrenor personal de fitnes si si-a schimbat radical stilul de viata. "Merg la sala, am un regim bogat in proteine. Vreau sa ma tonifiez! In scurt timp fibra musculara o sa devina foarte vizibila si voi avea un corp definit si un abdomen perfect. Acesta este scopul meu", sustine Andreea. Si, se prae, este pe drumul cel bun. Artista arata din ce in ce mai bine in ultima vreme si semnele sarcinii incep sa dispara cu desavarsire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu