duminică, 11 noiembrie 2012

Adelina Pestrițu, ÎMPOTRIVA pastilelor. Uite cum tratează răceala!

Adelina Pestrițu nu s-a simțit prea bine zilele acestea. Prezentatoarea emisiunii „D-Paparazzi” de la Kanal D a răcit după ce a mers cu geamul deschis la mașină, dar se neglijează când vine vorba de tratament, fiind total împotriva pastilelor.

 Adelina Pestrițu
"Am un început de răceală. Sunt răguşită şi mi-e rău. Obişnuiesc să merg cu geamul deschis şi cred că m-a tras curentul. Sper însă să-mi treacă repede. Beau ceaiuri şi atât. Nu iau pastile pentru că nu sunt adepta lor şi nu apelez la alte remedii naturiste. Ştiu că nu e bine să fac asta, însă aşa am făcut tot timpul şi m-am vindecat într-un final”, a spus bruneta pentru Ring, precizând că, până se va face bine, va sta în casă pentru a lăsa răceala să-şi facă de cap.
„Încerc să mă relaxez în casă, până mă fac mai bine. Acum, de exemplu, fac clătite”, a adăugat aceasta.
Adelina Pestrițu, în vârstă de 25 de ani, a devenit cunoscută în 2010, după mediatizatul divorț de Liviu Vârciu. În prezent, bruneta poate fi văzută la cârma emisiunii "D-Paparazzi", de la Kanal D.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu