marți, 13 noiembrie 2012

"Cand eram mica mi-au lipsit mancarea si bananele" Afla ce fel de copilarie a avut Andreea Banica


Andreea Banica
Andreea Banica este una dintre cele mai solicitate artiste din Romania si recunoaste ca viata agitata pe care o are este greu de gestionat uneori.
Cu toate acestea, este foarte multumita de barbatul ei, Lucian Mitrea, care o sprijina in tot ceea ce face si care are grija de cariera ei.
""Sotul meu ma surprinde in fiecare zi cu ceva frumos dar este cel mai aspru critic al meu. Imi spune mereu daca ma imbrac prost, daca am vorbit prost. Am nevoie de cineva care sa ma analizeze pentru ca eu nu ma prea uit la mine. Nu mi-a mai spus oin ultima vreme, inseamna ca am evoluat" a declarat Andreea Banica.
Vedeta a povestit ca este foarte fericita in momentul acesta mai ales datorita fiicei sale, Sofia, careia incearca sa ii croiasca un drum cat se poate de frumos in viata.


"Fetitei mele, Sofia, ii place foarte mult sa danseze. Ii plac foarte mult rochitele cu volanase, insa eu incerc sa-i gasesc un gust. Eu l-am capatat de-a lungul carierei asa ca eu incerc sa o invat pe ea anumite lucruri. O vad uneori ca este teatrala cand imi povesteste anumite lucruri. Sofia nu a fost trei ani alaturi de noi si mi-a fost foarte greu. Era la Eforie si plangeam de multe ori cand plecam de acolo. Acum parintii lui Lucian sunt aproape de noi, ma inteleg bine cu soacra si au grija de ea" a mai povestit vedeta.Insa, Andreea Banica recunoaste ca ea nu s-a bucurat atat de intens de copilaria sa din cauza ca parintii ei nu erau foarte instariti.
"Am avut copilarie foarte frumoasa dar mi-au lipsit mancarea, bananele. Mi-am dorit foarte mult papusi, ai mei nu erau foarte potenti financiar. Tata mi-a cumparat la un moment dat o papusa din bani stransi si eram foarte incantata de papusa aceea. Nu mai am papusa pentru ca dupa moartea parintilor mei eu nu am mai intrat in apartamentul lor. Am pierdut foarte multe lucruri, cum ar fi medaliile mele de la Cantarea Romaniei" a povestit cantareata la emisiunea CanCan TV, difuzata de luni pana joi de la ora 22:00, pe Acasa TV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu