marți, 13 noiembrie 2012

Keira Knightley, suparata pe producatorii de la Hollywood pentru ca ii modifica imaginea pe postere. Ce dezvaluiri face despre noul ei film, Anna Karenina

Keira Knightley este considerata una dintre marile aspirante la o nominalizare la Oscar in 2013 pentru rolul din Anna Karenina, pelicula ce se lanseaza in cinematografe in aceasta saptamana in SUA. Inainte de premiera filmului, actrita de 27 de ani a dezvaluit in cateva interviuri ca a avut momente in care a urat-o pe Anna Karenina si ca s-a resemnat cu ideea ca producatorii de la Hollywood ii modifica bustul pe posterele de film.

 
Keira Knightley, suparata pe producatorii de la Hollywood pentru ca ii modifica imaginea pe postere. Ce dezvaluiri face despre noul ei film, Anna Karenina
 
Keira Knightley a recunoscut intr-un interviu pentru revista Allure ca nu are un decolteu generos si ca producatorii de la Hollywood ii maresc sanii pe posterele de film. "Intoteauna imi fac sanii mai mari. Am fost suparata atunci cand atarnau. Pentru posterul de la filmul King Arthur mi-au pus niste sani foarte ciudati, lasati. Oricum nu am sani mari asa ca i-au facut digital (...) Insa este fata mea pe poster. Mi-am spus<<Daca imi puneti sani falsi, macar sa fie sani fermi, nu lasati>>". Vezi aici imaginea!

De cand a fost publicata in 1877, opera lui Tolstoi - Anna Karenina a avut parte de peste 25 de adaptari cu actrite ca Greta Garbo, Vivien Leigh sau Sophie Marceau in rolul Annei. Dupa succesele inregistrate cu Atonement (2007) si Pride and Prejudice (2005), Joe Wright revine cu o noua adaptare cinematografica. Filmul va intra in cinematografele romanesti incepand cu 14 decembrie si ii are in rolurile principale pe Keira Knightley, Jude Law si Aaron Taylor-Johnson.

Plasat in atmosfera Rusiei imperiale de secol XIX, filmul reia povestea aristocratei Anna Karenina (Keira Knightley), prinsa intre datoria de a ramane alaturi de sotul ei (Jude Law) si iubirea-pasiune pe care o nutreste pentru ofiterul Vronski (Aaron Taylor-Johnson). Cautandu-si fericirea, Anna ia decizii care vor avea in final consecinte tragice, atat asupra vietii ei, cat si a celor din jurul sau. Dupa premiera din septembrie pe care a avut-o in Marea Britanie, Anna Karenina s-a bucurat in general de recenzii pozitive, criticii cazand de acord cu privire la caracterul indraznet, teatral, al acestei noi versiuni.


"Am citit cartea cand aveam 19 ani. Mi s-a parut extraordinar ca parerea pe care o aveam atunci despre personaj a fost foarte diferita fata de cea pe care mi-am facut-o dupa ce am citit din nou cartea anul trecut, inainte sa incepem filmarile. Imi aminteam ca era o victima inocenta si ca toti ceilalti erau oribili. Dupa ce am citit-o din nou am avut o revelatie. (...) A fost socant. Aveam senzatia ca ma pregatesc sa joc un tip de personaj si dupa ce am citit cartea din nou, alt gen de personaj era in fata mea", a declarat Keira pentru Huffington Post.

Actrita recunoaste ca este foarte pretentioasa cand vine vorba de a-si alege filmele. "Cred ca in filmele moderne personajele feminine trebuie sa fie placute. Am fost interesata sa trec linia dintre a o face eroina si anti-eroina. Nu cred ca este in totalitate o anti-eroina. Sunt anumite momente in care nu o plac din punct de vedere moral si ma deranjeaza ceea ce face. In anumite momente este sortita sa fie condamnata si mi s-a parut interesanta ideea de a jongla intre a o face un personaj care starneste compatimire si a-i arata totusi latura intunecata. A fost una dintre marile provocari ale acestui rol si totodata ceea ce a facut-o captivant de jucat."



Keira a dezvaluit ca nu a fost speriata de ideea de a o juca pe Anna Karenina tinand cont de numele mari care au interpretat-o in trecut. "Nu am vazut decat adaptarea cu Greta Garbo si o versiune pentru televiziune, insa nu au fost genul de filme pe care vrei sa le revezi la nesfarsit."

Actrita a admis ca aceasta versiune a cartii lui Tolsoi este una originala pentru ca aproape toata actiunea se deruleaza pe o scena gigantica. "Cand am inceput filmarile Joe mi-a spus << Vreau sa fac balet cu ajutorul cuvintelor>>. Mi s-a parut un mod extraordinar de a vedea intreaga poveste. Ideea de a dori sa vezi miscari care sa-ti transmita povestea, emotia in diferite moduri. Mi s-a parut o idee foarte curajoasa (...) Au fost momente in care Joe (n.r regizorul Joe Wright) venea si-mi spunea <<Dumnezele, o urasc>> insa si eu aveam clipe in care simteam despre Anna - <<Dumnezele, o urasc>>.

Filmul Anna Karenina  va avea premiera  in Romania  pe 14 decembrie.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu