luni, 19 noiembrie 2012

Tora Vasilescu, operată de discopatie cervicală


Actriţa a fost supusă intervenţiei  chirurgicale pe coloană, în această vară (FOTO: ADEVĂRUL)
Actriţa a fost supusă intervenţiei chirurgicale pe coloană, în această vară (FOTO: ADEVĂRUL)
Rând pe rând, actorii din generaţia de aur se îmbolnăvesc. Vara aceasta Tora Vasilescu (61 de ani) a ajuns şi ea la cuţit după ce a fost diagnosticată cu o boală de coloană: discopatie cervicală.
Durerile dar şi celelalte simptome, precum amorţirea mâinii stângi, i-au dat de furcă celebrei actriţe vreme de 18 ani. Totul i se trage de la o scenă alături de actorul Marcel Iureş, când a făcut o mişcare greşită ce i-a solicitat mai mult decât trebuia coloana vertebrală.
După mai multe vizite la medic, vara  trecută  a descoperit în sfârşit ce are. „Domnul doctor Catană de la Spitalul Baltazar mi-a spus exact ce problemă am şi m-am operat cu încredere. Şi Emilia Popescu a avut aceeaşi problemă şi mi-a dat oarecum curaj. A fost mai greu că a trebuit să port un guler special, dar tot am făcut o baie în piscină", a declarat Tora Vasilescu, pentru Click!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu