sâmbătă, 8 septembrie 2012

Sânziana s-a dus ieri dimineaţă la analize, cu mama de mână! Vezi aici verdictul medicului. Este sau nu însărcinată?

În ultima vreme a acuzat stări de rău, iar testul pe care l-a făcut joi seara a ieşit pozitiv, fapt care a speriat-o foarte tare pe Sânziana Buruiană. Ieri, dis de dimineaţă, blonda s-a dus de urgenţă la medic împreună cu mama ei, care intrase în panică, luată pe nepregătite de această veste-şoc.

 

 Sânziana Buruiană s-a speriat rău în momentul în care testul de sarcină a ieşit pozitiv şI aproape că nu i-a venit să creadă că un asemenea lucru I se poate întâmpla tocmai ei. Nedumerită şI exasperată de faptul că toţi prietenii şI toate rudele o sunau necontenit, blonda s-a dus la medic, ieri dimineaţă, împreună cu mama ei. În cele din urmă, a răsuflat uşurată:

"Mi-am făcut analizele şI medicul mi-a zis că nu sunt însărcinată. Eu am făcut testul seara şI trebuie făcut, de fapt, dimineaţa, ca să dea rezultate bune. Dar ce-i drept, m-am simţit foarte rău în ultima vreme. Am o lipsă de calciu şI trebuie să merg la medic câteva zile consecutiv pentru a-mi face perfuzii, ca să-mi revin. Şi luna trecută mi-a fost rău, chiar am leşinat într-o zi. Mama se speriase foarte tare când a auzit că sunt însărcinată. Eu mi doresc copii, dar nu acum, la fel şI iubitul meu", a declarat Sânziana, pentru CANCAN.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu