sâmbătă, 8 septembrie 2012

Repetiţiile lui provoacă atât de mult zgomot în cămin, încât vecinii se simt deranjaţi. Nu degeaba are succes cu piesa "Mă-ta are cratimă"

Krem a devenit client fidel al poliţiştilor. Absolvent UNATC, actualmente masterand al aceleiaşi facultăţi, Krem, hip-hopper-ul care a făcut furori la "Românii au talent" şI care e acum pe val cu piesa "Mă-ta are cratimă" duce o viaţă de cinci stele la... cămin. Tot universul lui este concentrat în camera 607, unde trăieşte, compune şI repetă foarte des, până la ore târzii în noapte, încât nu de puţine ori s-a întâmplat să-i bată poliţia la uşă.

 

 Versurile îndrăzneţeţe şI pline de subînţelesuri, datorită cărora Krem i-a smuls cuvinte de laudă chiar şI lui Mihai Petre, cel mai dur jurat de la "Românii au talent" este un tip relaxat şI haios, cu multe alte pasiuni, în afară de cântat: 
"Cel mai mare viciu al meu este fumatul. Dra iubesc obiceiul, mi se pare foaret chic, iar cea mai mare pasiune bucătăria. Nu gătit, ci păpat. Îmi place să pap. Iubesc asta. Este activitatea mea preferată. Sunt gurmand. Mare, mare gurmand: mâncăcios, pofticios", a povestit Krem, pentru CANCAN.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu