sâmbătă, 8 septembrie 2012

Andreea Mantea: "Când eram mică în fiecare seară rugaciunea mea către Dumnezeu se termina cu "Ajută-mă, Doamne, să semăn cu..."

Andreea Mantea este o femeie frumoasă care nu se dă în lături să corecteze cu ajutorul operaţiilor estetice ceea ce o nemulţumeşte fizic.

 
Din fericire pentru ea, Andreea nu a trebuit să apeleze de multe ori la ajutorul medicului estetician pentru că genetica moştenită de la mama ei a ajutat-o foarte mult.

"Când eram mică, aveam în camera mea un tablou cu mama mea şi în fiecare seară rugaciunea mea către Dumnezeu se termina cu "Ajută-mă, Doamne, să semăn cu mama mea când o să mă fac mare!" Sunt leită mama.Sunt întru totul de acord cu operaţiile estetice. În momentul de faţă nu am decât o singură operaţie estetică făcută (sânii), dar pe parcurs, dacă voi dori şi altele, voi apela cu încredere la ele. Operaţiile estetice ne ajută să avem mai multa încredere în noi şi să ne simţim mai bine în pielea noastră.Mi-am pus o dată o perucă blondă şi ... arătam mult prea vulgar. Vreau să cred că părul negru mă reprezintă.", a spus Andreea Mantea, conform ProTV Mangazin.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu